hej allihop!

Har varit dålig på att uppdatera, svara på mail, inlägg ja allt! Men ska försöka skärpa mig! Är lärarstudent på heltids och småbarns mamma, så ibland räcker inte tiden till:-S

Hur som helst, ibland ser jag att jag fått kommentarer till mina bilder! Det är jättekul, fortsätt gärna kommentera:-) Undrar man över något är det mcket bättre att maila mig dock! Eller om man vill beställa:-) min mailadress är [email protected]
På höger sida i bloggen finns det "äldre inlägg" och sök i inlägg" osv, bläddra gärna där för att  hitta prislistor och fler bilder!

Ska försöka ordna upp med beställningar som gjorts under nästa vecka! Hör av mig till er som väntar då:-) Nu tar jag helgen:-) Ha det så skönt i det vackra vårvädret! / Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0