hej allihop! NÄSTA VECKA smäller det! (nya brickor:-) )

hej! nu har jag fått besked om att det är slutet av maj tidigast som gäller för de gamla brickorna.. känner mig lite sur, tycker inte det är Ok att behöva vänta i ca fyra månader som jag fått göra denna gång.. därför har jag kollat runt och tror jag ska byta leverantör. Ska ta hem brickor som inte är exakt lika (de har inte lika rundade hörn, och är ca 0,5 mm tunnare) som de andra, men likvärdiga i storlek under nästa vecka! Tror de kommer bli väl så snygga, speciellt för er som vill ha en stansad ring att hänga brickorna i, då dessa brickor är ungefär lika tjocka som ringen, det kommer att se mer propotionerligt ut än vad det gjorde med de andra brickorna. Hör av er om det är något ni tycker verka intressant, annars är ni välkommna att återkomma i slutet av maj, så får jag se om jag tar hem en sista omgång brickor från den gamla leverantören!

Mvh/ therese
 
[email protected]


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det låter lovande!! Jag väntar och väntar på att kunna beställa ett smycke av dig! =)

2009-04-24 @ 20:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0