brickor som finns tillgängliga för tillfället!

de korta brickorna är tillfälligt slut, dessa är 1 cm längre än de korta. (3,5 cm , de korta är 2,5cm) Vet ännu inte när jag får in de små brickorna, men jag måste säga att de här är väl så snygga!

Family above all  med ärtlänk som på bilden 550:- med kullänk 400:- (vafri berlock ingår om så önskas) OBS!!! Dessa brickor är inte snygga att hänga på en större ring eller den stansade ringen, smaken är som baken men jag tycker att det blir "to much", hänget blir liksom så otroligt långt....  ( Givetvis får man själv välja text och berlock:-D )

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad tar du för endast hjärteberlocken inkl karbinhake och text?

2009-04-22 @ 20:04:07
URL: http://sarazetterlund.blogg.se/
Postat av: elaale

Populära smycken du säljer! Antar att du säljer rätt bra! Det är snyggt...



Om du är intresserad av silversmycken, kolla gärna in min blogg!

2009-04-27 @ 20:25:51
URL: http://elaale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0