Ännu MERA!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!

Vilken fin sida du har och vilka fina smycken. Jag har varit här förr men jag kikade in här igen. Att du inte gör en ren försäljningsida med lite priser o så??? Du skule verkligen kunna sälja mycket tror jag! Jag skulle nämnlien vilja veta priser på massor av saker ;) Kram Sanna

2009-01-08 @ 12:47:16
Postat av: therese hultman

hej! Nu har jag upp priser på de vanligaste smyckena:-) Sen får man fråga om det är några speciella önskemål man har:-)

2009-01-09 @ 09:31:13
URL: http://silversmycken.blogg.se/
Postat av: Veronika

Tack för beställningen med "Ulrik och Amanda" på. Otroligt fint halsband som uppskattades jättemycket :-) Kan bara säga positivt om dig och att det kommer komma fler beställningar. Rekommenderar dig även till mina vänner :-)

Må gott!! Veronika

2009-01-09 @ 20:29:35
Postat av: Nathalie

Hej! Det var Therese som gav mig Nathalie/Sigge halsbandet i försenad julklapp, jättefint, du är hur duktig som helst! Kram Nathalie

2009-02-28 @ 21:49:58
Postat av: Annette Dahlberg

Hej!

Jag undrar vad du tar för halsbandet "Elliott"?

Mvh

Annette

2011-05-30 @ 11:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0